Snart Fredag!

Hej GoGummor!

Tror nog att det är mest gummor som läser mina rader, gubbarna har nog inte hittat hit än...eller?

Hur har ni det idag? Själv är jag glad att det är Fredag i morron o åter en helg står för dörren!

En helg utan J o utan Ravioli men hoppas på att få något i magen iallafall!

I lördags var det verkligen HÖGSOMMAR! Vi tvingade oss upp ur sänghalmen, startade grillen  o bytte ut konservburken mot underbart goda grillade lammspett!
OJ, vad gott det var! Jag hade visst  ätit lamm en  gång för länge sedan och totalt glömt bort hur gott det var!

På Lördag är vi i "gänget" bjuden hem till en av grabbarna som har   stuga i Huli!
Det blir god mat och dryck samt lite Texas att fördriva kvällen med, mat redan kl 14 på eftermiddagen och jag har i kväll fått erbjudande om skjuts hem till skogen så kanske man skulle... nej... jo, jag vete tusan!

Tänk om det blir som festen jag, Ejmis o Mormormu var på i Stadshuset i slutet på 97... jag drack allt jag kom över i allas glas! Framför allt deras då de satt nära mej, lämpligt nog!
Kommer ni ihåg detta kära kamrater?

Trevlig helg på er alla och GLAD PINGST!

Kramen/Tossan!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Klart jag minns!!! Vill gärna uppleva en sådan kväll igen =)

Tacka nu ja till erbjudandet om skjuts på lördag så du kan träna lite till vår träff med vin ;)

Kram!

2010-05-20 @ 23:27:34
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Kan bara hålla med ovanstående... ;-)



Kram

2010-05-23 @ 07:29:24
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Rikke

har du tagit sommarlov nu?Stor kram

2010-07-04 @ 13:21:51
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Hallåååååååå?! Vad håller du på med?!

Tack för fin kommentaren om fotot på mig, med tiara och allt...

Googlade på campingen, dåliga betyg!!! Skitigt och dålig service var några av omdömena... Betyg 1 av 5...Inte ska ni väl chansa då?!

Kram gullefjunet!

2010-07-06 @ 21:16:56
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0