.... Tummen Upp?....

                       

                      Finurligt om fysiologi

  • Det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen
  • Människans hårstrå kan hålla 3kg vikt
  • Längden av mannens penis är lika med längden av hans tumme gånger 3
  • Lårbenet är lika hårt som cement
  • Kvinnans hjärta slår snabbare än mannens
  • På varje fot har vi runt tusen miljarder bakterier
  • Kvinnan blinkar två gånger oftare än mannen
  • Vi använder 300 muskler bara för att hålla balansen när vi står
  • Kvinnan har läst färdigt detta nu
  • Mannen stirrar fortfarande på sin tumme

 Kram/Tossan

 


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Och jag som tänkte kolla in tummarna på karlar hädanefter...

Ingen aning varför det i Harv blir lila ibland, egentligen ska man ju då behöva gå in och ändra färgkoder,och det är inget man gör av misstag,lite krångligt är det allt..

Så jag fattar nada!

Och DU,min vän!! DU ska förklara ålderns höst...



Kram på dig Gullefjunet!

2010-03-31 @ 20:59:42
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Har Tossan hittat några nya trevliga bloggar?!

2010-03-31 @ 21:00:55
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Rikke

Hahaha jag tror jag skrattar ihjäl mig..den där måste jag oxå ha.. stjäl den av dig i morgon om de går bra!



Trodde man kollade på fötterna eller näsan på karlarna?

Tänk dig Zlatan... Han har stora fötter,super mega näsa...super mega???fnissar



Go natt sov gott, eller go morgon ha en fin fin dag:)

2010-04-01 @ 00:05:17
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0