Onsdag.... vilken härlig dag!

Godmorgon alla nymornade!

Onsdag är en bra dag i mitt liv.... jag är LEDIG då! Varför kanske jag berättar mera om senare i blogglivet. Just nu försöker jag mest kika in lite hos mina "gogummors" vänner för att få ett större kontaktnät.
Har ni tips om hur man söker likasinnade vänner här inne?
Gärna någon med sönderbitna naglar efter en spännande hockeymatch eller varför inte en sån där deckare som man BARA INTE KAN sluta läsa. Jag gillar oxå Wallander o Beck, englska serier tränar jag på att tycka om..*Ler

Jag har två diamanter i mitt liv, nja nu luras jag kanske det finns säkert fler än så men just DESSA två är speciella för mej på många sätt.
Den äldsta av dessa två juveler är snart 4½ år gammal och förgyller mitt liv som bara HON kan göra!
Denna tösabit kan inte beskrivas, hon måste UPPLEVAS!

Minsta diamanten är mitt eget lilla barnbarn, från o med nu kallad "Lilleman" här hos Tossan.
Lilleman är född i Nov-09 så han är snart hela 5 månader gammal, hans första ord ska bli MOMMO, har jag redan bestämt, så vi (läs jag) tränaar för fullt på detta när vi ses.
Han o hans mamma o pappa bor skapligt nära mej så vi ses mest varje dag!
Vilken lycka för mej, ja även för dom då jag ofta kan rycka in då dom behöver barnvakt med kort varsel...

Så idag på min lediga dag ska jag strax åka o hämta den större diamanten, jag fick ett SMS igår att hon längtade efter mej och då smälter man ju direkt! Vi ska bara mysa o ha det bra, först ska vi stanna till hos Lilleman o se vad dom pysslar med så här på förmiddagen en vanlig Onsdag!

Ha det nu bara bäst, mina nyfunna vänner! Och i kväll håller vi alla i hatten för att Timrå ska ta ytterligare en seger mot HV71, eller hur?

Kram för nu/Tossan!


Kommentarer
Postat av: ejmis

Det går ju alldeles förträffligt med bloggandet ;)

Kram!

2010-03-24 @ 09:52:37
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Du är nog född bloggare!!!!



Kramar!

2010-03-24 @ 10:32:42
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar runt lite...

Ha en bra kväll...



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-03-24 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0