Lite trötter....

Hej i cyber-rymden!

Lite trött jag... det känner på en TokigTossa att ha TVÅ diamanter SAMTIDIGT!
Oj oj vad härligt det är att se dom två tillsammans, men KAN verkligen Lilleman se att Äldsta Diamanten är ett litet BARN?  Det var ju så, på min tid, att min barn vart väldans EXTRA glada åt en liten filur..
Är det så nu oxå? Uppdatera gärna en gammal stofil!

Nu är andra perioden på G i hockeyn, TIK ligger under med 1-0 men det är långt kvar så än det inte över!
Jag har ju ett ansvar som soff-supporter så nu får jag ge mej här och flytta ALLT fokus till canal+

Intresseklubben antecknar... eller? Så säger jämt Lillemans mamma då jag pratar om sånt hon är TOTALT ointresserad av, men visst gillar ni hockey?

Kram o Håll Tummen! /Tossan!

Skickar med en bild på en av mina två sängvärmare... gissa ni vem den andre är?


Kommentarer
Postat av: ejmis

Behövs inga droger...loppis ÄR en drog!!!

2010-03-24 @ 20:23:28
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0