Helg!

Hej på er!

I dag är det Fredag, verkligen en bra dag då man jobbar dagtid o har lediga helger!
Fredagkväll är nästan bäst på hela helgen tycker jag, redan på lördagkväll kan jag lägga energi på att det snart är Måndag igen... Himla dumt va? Men du ser, jag ÄR medveten om det iallafall!


Nu måste jag skynda mej, jag har ju en till dag i Landstingets tjänst att se fram emot!
På mitt jobb är det enormt stora personalindragningar på G så jag kommer ej att få vara kvar där jag jobbar nu:(
Det kan även  bli så illa att mina väl 20 år som hårt arbetande undersköterska inte räcker för fortsatt arbete... jag hoppas att beskedet kommer SNART! Dom har lovat lämna slutgiltigt svar i början på Maj... Håll tummen!
Ovissheten tär o tar mycket energi...

Vet ej vad min kväll ska fyllas med för spännande, min hjärte vän jobbar helgen så vi ses inte förren måndag, vi är särbos och har en alltför lång bit att åka o pendla när vi jobbar!

Hur som helst är det verkligen skönt att det är Fredag, ledig helg och ett litet bidrag insatt på kontot!

Må Så Gott! Kram /Tossan!




















Kommentarer
Postat av: ejmis

Njut av helgen nu...själv ska jag jobba natt fredag och lördag.

Kram!

2010-03-26 @ 13:43:28
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Rikke

Se på tusan vad fint du har de här inne!=)



Ja du de där med varsel är ingen höjdare alls:(

De är riktigt kusligt, du ska alltså börja om på noll på ett nytt ställe, tycker dom?

Nåväl, de kasnke är bra?

Kanske ska följa en dröm, uppfylla en längtan, söka nytt jobb?Sadla om helt?



Bamse kram på dig!



trevlig helg

2010-03-26 @ 16:20:29
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Har hållt tummarna lääänge nu! Önskar de kunde ge besked snart,förstår det är slitsamt och jobbigt att inte veta!



Ha en så mysig helg du bara kan!

(själv ska jag träffa två bloggvänner imorgon igen...)

2010-03-26 @ 16:35:29
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0