. . . . Rotmos. . . .

Godkväll runt om i stugorna!

Hoppas ni haft en bra dag? Min dag har varit extra OK faktiskt!
Fick en signal av en gammal vän som ville komma förbi på en kopp te o kika lite på lilleman... ja, säkert på mej oxå men det var inte så hon sa när hon ringde! *Ler

Vi sågs sist i höstas, typ oktober, så vi hade en hel del att avhandla på "surr-listan"
Vi har känt varandra i dryga 20 år så det fanns många gemensamma bekanta att "gå igenom"
 Ni kan vara lugna och andas ut, ingen av er finns på någon lista hos oss...

I morgon är det jobb igen! En ny dag med nya möjligheter? Ja, jag hoppas det i alla fall!

Käkat rotmos och fläsk korv idag! Så himla gott... matlådan packad med samma mat, mina arbetskamrater kommer att dregla av avund i morgon! Vissa lunchlådor är extra populära och detta är en av dom!
Jag har en "privat" kokerska på ICA som sms:ar mej när hon ska koka rotmos! Detta kallar jag personlig service!
Jag har ju en måg som är kock men hennes rotmos rår han inte på, så det så!

Ni ska jag kika in på canal+ och se hur det går för Skellefteå mot stora starka HV71!
Är man norrlänning så är man, är Timrå o Modo ute ur leken får man väl byta lag! Eller hur?
Har man dessutom, som jag, haft en ungdomlig kärlekshistoria med en Skelleftegrabb är man bara tvungen!

Ha det gott mina vänner!

Onsdagskram/Tossan!





Kommentarer
Postat av: ejmis

En Skellefte-grabb??!! Det har du aldrig berättat!!! ;)

Kram!

2010-04-07 @ 20:53:49
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: maria

Rotmos och fläsk är aldrig fel :)



Må så gott !

Kram

2010-04-07 @ 22:16:58
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0