Äntligen vår i sikte!

Vintern rasat ut! Ja, tack o lov!

Underbart att denna vintern äntligen är över! Elräkningar på tusen och åter tusentals kronor har verklignen gjort stora hål i en liten Tossas plånbok! Men nu ser jag framåt.....

Jag kommer att ha en lugn kväll med lilleman o hans "bihang"  Vi har en samlingslokal här i skogen där jag bor och där samlas alla vi i bygden, traditionsenligt, för att gemensamt fira in våren!
Hoppas oxå på en liten vinst i medlemslotteriet som det är dragning på i kväll men lotterna är många och Tossa har bara en, nåja lillemans föräldrar har oxå en så där dubblade vi chanserna direkt, ser ni!

Nåja, många vill vinna och pengar är bara ett nödvändigt ont... eller?

Jag flexade hem till lunch idag, oj vad skönt det var!
Jag sparkade av mina blå foppatofflor och bara slängde in alla vita kläder i det lilla skåpet!
Och vet ni: Jag är ledig HELA NÄSTA VECKA!
SEMESTER!
Bara för att jag ville! Härligt va?
Jag ska träffa ett gäng goa blogg-tjejer på onsdag*Ler
Krävs kanske en hel semestervecka för att hämta sig efter detta?

Ta det nu lugnt med alla sprakande eldar och tänk på våra små och stora fyrfota vänner och låt  alla smällare och raketer vara kvar  på affären!

Valborgskram/Tossan!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Toktossa där! Håller en, eller kanske två, tummar för vinst ikväll ;-)

Blir nog en bra kväll för dig hur som helst, Lilleman med bihang är ju med!

Toppen att du är ledig hela nästa vecka, då kan vi hålla ut läääänge på våra träffar!



Kram gumman!

2010-04-30 @ 16:30:35
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Klart vi ska vinna på lotteri i kväll...för att inte tala om travvinsten som kommer i morgon.

Den här helgen spelar du ;)

Ha en härlig kväll nu vännen!

Kram!

2010-04-30 @ 16:47:22
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh vad härligt det låter! Självklart håller jag tummarna för att du vinner.

Men inte krävs det en veckas återhämtning efter en härlig bloggträff. Däremot krävs en vecka för att kunna fortsätta njuta av den underbara känslan man får efter en sån träff!;-)

Det ska bli så kul att träffa dig!

Ha nu en härlig kväll så ses vi på onsdag!

KRAM!!!

2010-04-30 @ 17:51:56
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Helena

Lycka till med lottdragningen.=)

Ser fram emot träffen till veckan....ska bli så kul att ses.

Ha en mysig kväll!

Kram

2010-04-30 @ 18:42:34
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: ejmis

Nu är det dags för en uppdatering här i bloggen min vän!!!

KRAM!!!

2010-05-05 @ 18:39:12
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0