NYFIKEN!

Hej igen!

Ja, bara ett litet inlägg till för att berätta att jag kommit hem till skogen där jag bor och att resan hem gick finfint trots att magen stod som FYRA hörn efter en fantastiskt god middag, som ALLTID hos den kocken!

Det är verkligen värdefullt o fantastiskt härligt med ÄKTA vänner.
Man kan bara vara sig själv och släppa alla hämningar, ja inte för att vi tre har några speciella såna men ändå!
Vi ses alltför sällan men då vi har en gemensam "grund" att stå på så är det som vi sågs igår...
Tack för att ni finns, älskade vänner!

Tänkte hoppa under täcket direkt när jag kom hem, men måste försöka varva ner lite... Ja, mitt trevliga middagssällskap  förstår säkert varför, ni andra får väl grunna på det så länge om ni inte törs fråga?

Mitt nervarveri sker nu med "Saltön" på svt.play, en eminent kanal för oss som bloggar och inte hinner se allt IRL!
:)

Det sägs ju att nån ska gå hädan där ikväll och jag har, håll idej, INTE kollat eller frågat nån...
Nyfiken? Nej inte jag iallafall!

Må så gott nu! Hörs i morron! Kramen från Tossan!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Men du... här duggar inläggen tätt må jag säga!!! Vad kul!



Massor av kramar till dig du kära vän!

2010-03-23 @ 22:42:46
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Perfekt presentation!!!!

2010-03-23 @ 22:43:45
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: ejmis

Du är redan en fullfjädrad bloggare!!

Kram!!

2010-03-23 @ 23:01:16
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0